niedziela, 5 lipca 2015

Teraz to naprawde wieki minely od mojej ostatniej notki. Nie wiem czy mnie jeszcze pamietacie :-P

Żyję i mam sie ok. Wlasnie mam chwilunie dla siebie bo maly spi.

Bunt dwulatka trwal kilka dni i skonczyl sie. Nie wrocil jak na razie i ciesze sie.

Maly ostatnio jak wzielam go za reke i chcialam z nim odejsc od barierki i pojsc go wsadzic do wozka i do domu to wbil wmmoja reke zeby! Zaszokowal mnie tym ogromnie. W sumie co mu sie dziwic ja go przekonywalam fo swoich racji, on mnie doswoich, ja go sila potrovhu a on mnie sposobem haha ach ten maly mozdzek juz pracuje na calego ;-)

Szyje w wolnych chwilavh jednak na prowadzenie dwoch blogow czasu kompletnie mi brak. W sumie to nawet jednego bloga nie mam kiedy prowadzic co tu duzo mowic.

Aaaaa najważniejsze co ostatnio sie pozytywnego dla mbie wydarzylo to poznalam Iwone. Mame chlopca w wieku mojego szkraba. Praktycznie codziennie sie widujemy, mam do kogo buzie otworzyc, nadajemy na tych samych falach i nie czuje sie juz taka samotna :-) na dodatek moj maly lubi jej synka :-)

Wgralam ostatnio sobie aplikacje instagram i za diabla nie wiem jak jej uzywac by mi na FB wrzucala posty ech jakas niekumata sie zrobilam.

Czas zapiernicza na calego. Fopiero co moja mama przyleciala a tu za 3 mce juz leci z powrotem. Rozlaka bedzie dluga bo przyleca ok czerwca :-(

Mam okropne literowki, ech tablet..... Jednak wybaczyc musicie bo nie mam czasu ich poprawiac :-P

2 komentarze: