niedziela, 12 lipca 2015

Musze sie jakos bardziej zorganizowac. Ja wciaz o czyms zapominam. Sa to czesto bardzo wazne sprawy jak np zapisanie dziecka do lekarza. Nie wiem gdzie podziala sie moja koncentracja. O pamięci juz nie wspomne......
Tyle rzeczy mam do zrobienia i mam świadomość że jesli tylko sie spreze i zorganizuje to dam rade. Jednak co do czego to ida w odstawke a mi mija kolejny dzien swistaka brrrr
Zla zaczynam byc sama na siebie. Tyle sobie obiecywalam i dalam ciala. Okropnie jest byc zawiedziona przez sama siebie. Naprawdę nie fajne uczucie.....
Nie chce żyć z kalendarzem w ręku ale czuje ze inaczej to ja nie ogarne tego bałaganu.

6 komentarzy:

  1. Jak masz telefon na androidzie, to polecam kalendarz Google. Ja używam do spółki z mężem. Idealna rzecz dla nas

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam pomysł anjanki trzeba korzystać z możliwości techniki jak tylko jest okazja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kalendarz rzeczywiście jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam cierpliwie aż się odezwiesz :*

    OdpowiedzUsuń